جدیدترین پسوردهای نود 32

آپدیت آنتی ویروس قدرتمند و محبوب nod32 با جدیدترین یوزرنیم و پسوردهای نود32 هر روز

جدیدترین پسوردهای نود 32

آپدیت آنتی ویروس قدرتمند و محبوب nod32 با جدیدترین یوزرنیم و پسوردهای نود32 هر روز

آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ (تصویری)

با درود به شما بازدیدکننده گرامی

آموزش تصویری آپدیت آفلاین آنتی ویروس قدرتمند نود۳۲


میخواهیم در این پست  آپدیت آفلاین قویترین آنتی ویروس جهان یعنی eset nod32 را به شما آموزش دهیم.






در ادامه مطلب میتوانید این آموزش را مشاهده نمائید.




و اما آموزش مراحل آپدیت آفلاین نود32:


ابتدا باید فایل آپدیت شده آفلاین NOD32 را از اینترنت دانلودنمائید.


سپس مراحل زیر را انجام دهید:


1- پوشه آپدیت آفلاین دانلود شده از اینترنت را در ویندوز خود ذخیره کنید.


2- پوشه آپدیت را باز کرده و مطابق شکل زیر آدرس پوشه را کپی بگیرید.


 

3- سپس بر روی آیکون NOD32 در کنار ساعت ویندوز دابل کلیک کرده تا برنامه باز شود.


 

4- از منوی سمت چپ برنامه  گزینه Setup را کلیک کرده و مطابق شکل آخرین گزینه را کلیک نمائید

نکته : میتوانید بجای مرحله 4 با فشار دادن کلید F5 اینکار را انجام دهید.


 

5- در پنجره باز شده از سمت چپ گزینه  Update را انتخاب کرده و در سمت راست دکمه Edit را کلیک نمائید.


 

6- در کادر Update servers آدرس پوشه آپدیتی را که از قبل کپی گرفته بودیم را قرار دهید.

7- دکمه Add را کلیک نمائید تا آدرس انتخاب شود و در کادر Update servers List نمایش داده شود و در آخر دکمه OK تمام پنجره ها را بزنید.


 

8- در منوی اصلی برنامه از سمت چپ Update را انتخاب کرده و در سمت راست گزینه Update servers را کلیک نمائید تا برنامه شروع به آپدیت کردن نماید و در آخر دکمه Ok را کلیک نماوید.



امیدوارم که این آموزش برای شما مفید باشه. در صورت هر گونه سوال و اشکال می توانید آن را در نظرات خود بیان کنید و پاسخ خود را دریافت کنید.



منبع:guast.persianblog.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
MYTHEME20 چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ http://mytheme20.blogsky.com/

سلام داداش وقت بخیر راستی از اینکه بهتون میگم داداش ناراحت نشید


ممنون میشن این کد رو بی زحمت تو وبلاگت بزاری فقط برای چند روز بعد خواستی بردار تا بحال هر چی گفتم نه نگفتی خدا خیرت بده خلاصه شرمنده تو زحمت شما رو انداختیم انشالله جبران میکنیم راستی شما مال کدوم شهر بودین من مال مشهد هستم

<body onload="window.open('http://mytheme20.blogsky.com/')"> </body>

دست درنکنه موفق باشید

MYTHEME20 پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://mytheme20.blogsky.com/

چشم داداش من این وسط ی واسطه هستم میرم پیش امام رضا (ع)
بهش میگم خاطت جمع باشه مطمئن باش مطلبتت

ی خاطره برات تعریف کنم ی روزی تو زابل خدمت میکردم تو پادگان ولی عصر زابل مرخصی گرفتم رفتم توشهر عکاسی عکس بگیرم ب صاحب عکاسی کفتم که من بچه مشهدم زد زیر گریه بخدا منم گریم گرفت گفتم چی شده حاجی ی دفعه گریه کردی گفت نزدیک 20ساله که اینجا بارون نیومده خدایش وقتی فکرش رو میکنم میبینم خیلی سخته گفت رفتی مشهد حتما برو حرم دعا کن برامون منم که فرداش مرخصی گرفته بودم رفتم مشهد حرم دعا کردم وقتی برگشتم زابل فهمیدم چند رو زپیش زابل بارون اومده بود
خدایش امام رضا هیچ دعایی رو نمیزاره خالی از پیش خدا برگرده انشالله هم موقع نماز هم برم حرم برات دعا میکنم

ممنون
بله آقا کرمش خیلیه
امکان نداره هیچ دعایی رو پیش خدا شفاعت نکنه
کد رو هم گذاشتم.
موفق باشی
شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد