جدیدترین پسوردهای نود 32

آپدیت آنتی ویروس قدرتمند و محبوب nod32 با جدیدترین یوزرنیم و پسوردهای نود32 هر روز

جدیدترین پسوردهای نود 32

آپدیت آنتی ویروس قدرتمند و محبوب nod32 با جدیدترین یوزرنیم و پسوردهای نود32 هر روز

چرا NOD 32 ؟

سلام چرا نود 32 ؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا از این آنتی ویروس استفاده می کنید؟

پس اگر نمی دانید حتما ادامه مطلب را بخوانید.

Nod32 :

شاید شمایی که دارید این مطلب را می خوانید آرم این آنتی ویروس در آیکون ویندوز شما باشد . تا به حال فکر کرده اید که چرا از این آنتی ویروس استفاده می کنید؟

پس اگر نمی دانید حتما ادامه مطلب را بخوانید.

به دلیل اینکه این آنتی ویروس در ایران کاربر زیادی دارد مجبور شدیم درباره این آنتی ویروس و ویژگی هایش زیاد بنویسم. خصوصیات که در آنتی ویروس وجود دارد در بسیاری از آنتی ویروس ها نمی باشد. و شاید هم دلیل انتخاب شما این بوده . حالا میخواهیم به بررسی این آنتی ویروس بپردازیم.

از ویژگی های بارز و خوب این آنتی ویروس این است که فضای بسیار کمی را از سی پی یو و رم اشغال میکند که تأثیر گذاری این آنتی ویروس بر روی سیستم شما اینقدر کم است که انگار اصلا آنتی ویروسی در روی سیستم فعال نمی باشد. و یکی از نقاط قوط این آنتی ویروس می باشد که شاید در دیگر آنتی ویروس ها این مورد دیده نمیشود.

از دیگر ویژگی های این آنتی ویروس این است که درصد خطا بسیار بسیار کمی را دارد منظور این است که به هیچ وجه فایلی را اشتباه شناسایی نمی کند یعنی فایل های شخصی شما هیچ وقت به عنوان ویروس شناسایی نخواهند شد.فایل های آپدیت بسیار بسیار کم حجم این آنتی ویروس نظر همگان را به خود جلب کرده است که از ویژگی های مهم این آنتی ویروس است . از ویژگی ها ی خوب این آنتی ویروس میتوان به وجود آیکون این آنتی ویروس در نرم افزار OUTLOOK اشاره کرد که می توانید هرایمیلی را خواستید با این آنتی ویروس اسکن کنید.

از ویژگی های دیگر این آنتی ویروس اسکن هوشمندانه است که کاری میکند که رایانه ی شما همیشه درامنیت باشد و از فعال شدن هر گونه ویروسی جلوگیری میکند.فایر وال این آنتی ویروس نیز خیلی قدرتمد می باشد که در همه شبکه فعال است. خوب یکی دیگه از ویژگی های این آنتی ویروس اینکه خیلی راحت بسته میشه و خیلی ساده میشود غیر فعالش کرد.

بازم بگم! حتما الان کلی خوشحال شدید که از این آنتی ویروس استفاده می کنید اما می خواهم کمی از اشکالات این این آنتی ویروس نیز براتون بگم که شاید جالب باشه بدونید این آنتی ویروس در شناسایی اسپی وار ها کمی ضعیف است البته در شناسایی ویروس ها قوی است ولی اسپی وار ها را خوب شناسایی نمی کند

اگر شما هم از این آنتی ویروس استفاده می کنید حتما لازم است از یک نرم افزار آنتی اسپی وار استفاده کنید که به تازگی درباره اسپی وار ها و آنتی اسپی وار ها مطالب خواهم نوشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد